Gastenboek
887 berichten.
Wat heb ik een hekel aan autorijden, maar desondanks dat is het Roel Coort toch gelukt om mij te laten slagen voor m'n examen en dat wil wat zeggen. Roel, je bent een taaie, maar een betere instructeur had ik niet kunnen wensen. Bedankt voor 't rijbewijs en de herinneringen.
Beste Roger,
Ik wil jou in het bijzonder bedanken voor alle leerzame rijlessen.
Ook voor de leuke gesprekken wat je een rustig en vertrouwd gevoel geeft. Een TOP instructeur!!
Ook de dames van de planning zijn onmisbaar, zeker wanneer de school weer eens het lesrooster heeft veranderd.
De app is superhandig. Jan Christis is een rijschool die zeker aan te raden is. Nogmaals allemaal bedankt. Groetjes Kevin
beste team Jan Christis, jullie mogen blij zijn met een instructeur als lucien !! super leuke en vooral leerzame lessen ! super bedankt lucien !!
Ik ben geslaagd eindelijk en had niet verwacht.
Bedankt van jouw les Lucien
ik zal goed onthouden wat ik toen geleerd bij jouw.
en nogmaals bedanken het hele team van J Christis.
Beste lucien,
Bedankt voor de leuke en leerzamen lessen.
Veel gelachen en veel geleerd.
In een keer geslaagd en dat is mede dankzij jou.
Super bedankt
Gisteren geslaagd voor mijn rijbewijs, nadat ik van schakelauto naar automaat was overgestapt, zo leuk gisteren dat ik van de examinator het nummerbord moest lezen van mijn vorige lesauto, de lesauto van Roger, wil het hele team van J Christis dan ook bedanken voor de fijne samenwerking en in het bijzonder Roger waar ik ontzettend veel van heb geleerd, de leuke en gezellige gesprekken tijdens de les, en het geduld en het vertrouwen die je in mij had super heel veel dank hiervoor,
Jullie zijn Toppers, gr Marly
De rijlessen die ik bij Martin volgde verliepen allemaal perfect en met een erg goede sfeer. Zo ben ik goed voorbereid mijn examen ingegaan en meteen de eerste keer geslaagd!
Beste Martin, ik wil jou heel graag bedanken voor alle leuke maar ook vooral leerzame rijlessen. Al die gesprekken over voetbal en andere onbelangrijke zaken zal ik niet snel vergeten ;). Victor
Erg fijne lessen gehad bij baer. Hij heeft alles goed uitgelegd en veel vertrouwen gegeven. Top lessen gehad!
Bedankt voor de leuke en leerzame lessen!
In een keer geslaagd met dank aan Martin!
Groet Bram
Dankjewel team Jan Christis en met name Chris en Baer bedankt voor al jullie geduld en moeite! Heel erg blij met mijn rijbewijs 🙂
Meteen de eerste keer geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Alle eer aan Roel Coort. Wat een fijne rij-instructeur. De dames van de administratie zorgden ervoor dat de planning vlekkeloos verliep. Jan Christis is een goede rijschool.
De lessen van Baer waren erg gezellig en leerzaam! Erg fijn ook dat het inplannen van de lessen via het team op kantoor geregeld kon worden en de app was handig om nog eens terug te kijken wat (en hoe) je een vorige les gedaan had. Bedankt Baer, Ingrid en de rest van team Jan Christis!
Hartelijk bedankt voor de moeite die jullie erin hebben gestoken om tot dit resultaat te komen. Iedereen. Allemaal. Ook bedankt voor jullie vertrouwen en ik wens jullie nog veel geluk toe.
Bedankt team jan christis voor de leuke en leerzame lessen! Ik ben vandaag geslaagd. Dit gaan we vieren! Fijn nieuwjaar alvast! Liefs Sandra ?
He allemaal,
Ten eerste hele fijne feestdagen aan jullie allemaal toegewenst!
Daarnaast wil ik Luciën bedanken voor alle tijd, moeite en geduld, die hij in en tijdens de rijlessen met mij heeft gestoken, ontzettend bedankt!
Ik raad het echt aan, om bij Jan Christis voor je rijbewijs te gaan.
Heel veel Liefs, Teddy
Ik heb vandaag mijn rijbewijs voor de auto gehaald. Ik wil graag Luciën en Tom heel erg bedanken voor de leuke rijlessen en de ervaringen die jullie mij gegeven hebben!
Ook wil ik Roger bedanken voor de hulp bij het halen van mijn theorie examen en natuurlijk het hele team van Jan christis!
BEDANKT ALLEMAAL! ^^^
Bedankt voor de fijne lessen en super leuke gesprekken Roger! Nog veel succes en alvast een fijne kerst 😉
beetje erg laat, maar is chris wel gewend van me ;p
super lessen hier gehad en hardstikke dankjewel!
Super lessen gehad voor rijbewijs c!!