Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
887 berichten.
Quint Quint uit Belfeld schreef op december 15, 2016
Super leuk ! Heb veel geleerd. Eindelijk m'n rijbewijs ! 🙂
Jesper Jesper uit Venlo schreef op december 15, 2016
Vandaag mijn rijbewijs gehaald , Luciën heel erg bedankt voor de goede lessen en het geloven in mij ! Dankzij jou is het leven vandaag echt begonnen ! Ik ga ervan genieten nogmaals bedankt Luciën en bedankt voor het hele team daar ! Groetjes jesper
Manal Aourag Manal Aourag uit Venlo schreef op december 14, 2016
Super goede ervaring! Alles wat nodig was om te slagen en fijne manier van lesgeven.
Lieke Jaspers Lieke Jaspers uit Grubbenvorst schreef op december 9, 2016
Heel erg bedankt voor alles wat ik nodig had kwa rijlessen en theorielessen..... ik ben geslaagd!!!! (En heel erg blij daarmee!) Blije groetjes...... Lieke Jaspers
Sam Sam uit Venlo schreef op december 8, 2016
Eerste keer meteen geslaagd! Super instructeur, bedankt voor alle leerzame lessen Lucien en de rest van het team voor de begeleiding!
Daninho Daninho uit Venlo schreef op december 3, 2016
Bedankt voor alle leuke lessen! Martin Eindelijk mijn rijbewijs!!
jasper jasper uit venlo schreef op december 2, 2016
Geslaagd! Heel erg bedankt voor de leuke lessen Roger. Heb veel geleerd en een leuke tijd gehad.
Luuk Luuk uit Venlo schreef op november 24, 2016
Bedankt voor de geweldige begeleiding van het team Chritis en special Martin voor de leuke lessen.
Mike Mike uit Reuver schreef op november 19, 2016
Eindelijk mijn rijbewijs binnen, bedankt Chris en Baer voor de gezellige maar vooral leerzame lessen!!
Nicky Nicky uit Steyl schreef op november 18, 2016
Net geslaagd voor mijn crijbewijs! Alles in 1 keer gehaald! Mede door de super begeleiding van Chris en Mark!! Supee
Sven Sven uit Venlo schreef op november 5, 2016
In 1x geslaagd voor m'n motorrijbwijs dankzij de goede lessen van Roel. Bedankt Roel was fijn werken samen met jou
Mark v R Mark v R uit Velden schreef op november 4, 2016
Alle mensen bij de rijschool die mij geholpen hebben om mijn A rijbewijs te halen. Super bedankt. Nu mag ik mij een motormuis noemen. Dank jullie wel voor alles.
juliette juliette uit Venlo schreef op november 1, 2016
in een keer geslaagd! bedankt Martin voor de paar leuke uurtjes bij jou in de auto
Jamilla Jamilla uit Venlo schreef op oktober 20, 2016
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Dankjewel Lucien voor de leuke en gezellige lessen. Bedankt Jan Christis.
Shirley Shirley uit Venlo schreef op oktober 17, 2016
Ik ben in een keer geslaagd, bedankt Roger. De lessen waar kei leuk en vooral heel leerzaam, en de organisatie was top. Bedankt team van Jan Christis!
Floor Floor uit Venlo schreef op oktober 8, 2016
Meteen de 1e keer geslaagd voor mn rijbewijs, met dank aan de leuke, gezellige en vooral leerzame lessen van Lucien!
Henriëtte Henriëtte uit venlo schreef op oktober 3, 2016
Een aantal jaren niet meer gereden. Na een paar opfrislessen weer de weg op. Bedankt Roger.
S S schreef op september 29, 2016
Dankzij Roger weer vertrouwen op de autoweg na 3 jaar! Bedankt voor de opfrislessen! Heel blij deze stap te hebben ondernomen.
Shaz Shaz uit Venlo schreef op september 27, 2016
De eerste keer op en geslaagd voor mijn autorijbewijs! Dank aan Roel voor alle leuke en leerzame lessen! En nee ik vind je nog steeds geen k******* 🙂 Bedankt!
An An uit Venlo schreef op september 20, 2016
Wel het rijbewijs maar een poos niet gereden. Na zes opfrislessen weer achter het stuur met dank aan Roger. Bedankt!