Gastenboek
887 berichten.
Ik heb super ervaring op gedaan bij lucien en in een keer geslaagd het kon niet beter wat ben ik trots super rijschool
Geslaagd! Bedankt Roger voor je gezellige en hele leerzame lessen, je bent een top instructeur! Ook de rijschool bedankt, alles was altijd perfect geregeld!
Top service! Binnen 2 weken geslaagd. Zeker aan te raden!
Geslaagd! Met de tweede keer wel, maar super blij! Bedankt Lucien voor de leuke en leerzame lessen!
Baer,
Hartelijk bedankt voor je leerzame en altijd gezellige lessen!
yessssss geslaagd, met dank aan jan christis en lucien, echt super blij.
Roger en janchristus, bedankt voor alle leuke en goede lessen. ook ik ben in 1 keer geslaagd!
Bedankt Jan Chistis en Roger voor de leuke en leerzame lessen. Ik stapte altijd met plezier in de leswagens!
Bedank voor de goede planning en bedank Lucien voor de lessen, geslaagd in 1x!
Ik wil Roger en Baer bedanken voor de leuke en leerzame lessen. Ik ben heel blij dat ik mijn rijbewijs bij Jan Christis heb behaald.
Ik heb met Baer elke week twee uurtjes mogen touren, van knikkende knieën naar comfortabele en gezellige gesprekken gegaan tijdens de leer van het auto rijden. Dankjewel Baer voor de lessen!
Van Roger elke week twee uur theorie lessen gehad, wat een gedult ook jij Roger... bedankt!
En nog even terug komen aan de aardige dames aan de telefoon, dankjewel voor het mee denken tijdens mijn opleiding en de zo vele felicitaties!
Bedankt Jan Christis voor de goede planning van de lessen en vooral bedankt Baer voor de leuke en leerzame lessen! In 1 x geslaagd voor mijn rijbewijs!
Ik bedank Roger en Martin voor de leerzame lessen, de organisatie is hartstikke hulpzaam geweest met het inplannen van de lessen! Bedankt voor alles.
Roel en Chris bedankt voor alle rijlessen die ik de afgelopen 4 jaar van jullie heb gekregen.
De motorrijbewijzen A1 (2013), A2 (2015) en A (2017) allemaal in één keer behaald dankzij de goede rijlessen bij Jan Christis!
Bedankt Lucien voor alle lessen, topper! In een keer geslaagd!
groetjes Rik
Ook ik ben in één keer geslaagd, mede dankzij Baer! Leerzame en gezellige lessen gehad, nogmaals bedankt 🙂
Bedankt Lucien, Baer en de rest van het team van Jan Christis. Ik ben in een keer geslaagd! Groetjes Lynn
Bedankt team Jan Christis voor de leerzame, gezellige lessen die ik bij jullie heb gehad en de goede organisatie! Martin, bedankt voor je begeleiding!
Goede rijschool, erg leerzame lessen gehad. Bij deze bedank ik Lucien en Roel voor alles!
Groetjes soëlle
super tijd gehad echt een fijne rijschool alles fijn geregeld en veel geleerd . bedankt Jan Christus en mijn rij-instructeur Roel .