Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
887 berichten.
Anne Anne schreef op juni 18, 2014
16 juni ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs, in 1 keer! Ik wil de rijschool bedanken voor alles! Ook wil ik Har en gé suuuuper bedanken voor de goede hulp en het vertrouwen in mij! Nu moet ik helaas 2 weken wachten, want het is erg druk bij de gemeente maar ik kom jullie vast nog wel eens tegen op de weg!Groetjes!,,,,,
Lotte Lotte schreef op juni 16, 2014
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Meteen de eerste keer! Ik wil de rijschool bedanken voor alles! Als ik weer kwam omdat school het rooster veranderde werd er meteen actief ondernomen voor een zo passend mogelijk planning! Ook wil ik Martin en Roger bedanken! Door de veranderingen van t rooster heb ik les gekregen van hun allebei! Roger heeft het zelfs aangedurfd om een extra les in te plannen op vrijdag de 13de! Ook wil ik namens mijn broertje Martijn iedereen bedanken! Hij is 3 weken geleden geslaagd. Ook meteen de eerste keer! :)Groetjes!
Amy Amy schreef op juni 6, 2014
Jaaaaaa de eerste keer geslaagd!Dankzij rijschool Jan Christis. Ze waren altijd op tijd en alles was perfect geregeld!Bedankt voor alles!In het bijzonder wil ik Lucien bedanken voor de leuke tijd en het vertrouwen!! groetjes
Sven Sven schreef op juni 5, 2014
Rijbewijs in een keer gehaald!Dankzij rijschool Jan Christis. Echt een fijne rijschool. nooit te laat geweest voor een rijles. nooit problemen gehad etc. Duidelijk geregeld daar.Bedankt voor jullie moeite.En lucien vooral jij ook bedankt wat jij mij allemaal geleerd hebt.gr
Larissa Driessen Larissa Driessen schreef op mei 27, 2014
Net terug van mijn eerste Examen en ja hoor GESLAAGD.Dank jullie voor alle moeite die jullie gedaan hebben voor mij.Na lang proberen toch mijn theorie gehaald, en vanaf toen ging het snel.Roger in het bijzonder bedankt, voor het vertouwen. Super bedankt.Groetjes,,,,,
Juliëtte Wolters Juliëtte Wolters schreef op mei 26, 2014
Net terug van mijn autorijexamen en ja hoor de eerste keer geslaagd!!!Ben helemaal blij!! Ik wil Roger heel erg bedanken voor alle gezellige lesuren en natuurlijk alle mensen van de rijschool!! Groetjes"
Iris van Eijck Iris van Eijck schreef op mei 24, 2014
Paar weken terug geslaagd voor mijn autorijbewijs bij jullie!Ik wil iedereen van de rijschool echt super bedanken en dan vooral in het bijzonder mijn instructeur Roger! Alle moeite die de rijschool in mij heeft gestoken om me toch net die paar extra lesjes voor mijn examen te geven waardoor ik geslaagd ben, helemaal top. Het kwam van twee kanten en alles heeft uiteindelijk goed uitgepakt.En nu fijn de weg op! Groetjes