Gastenboek
889 berichten.
Yess! Ik ben ook geslaagd! Credits naar Luciën 🙂
jaaa, geslaagd! Heel erg bedankt voor de leerzame lessen Martin!
Rijbewijs is in de pocket, 1e keer geslaagd met dank aan Martin. Hele fijne lessen en veel gelachen. bedankt voor alles en heel veel succes in de toekomst.
Ik ben geslaagd! Ik heb mijn rijlessen als zeer prettig ervaren, iedereen binnen de rijschool stond voor me klaar! Mijn grote complimenten naar Lucien! Heel erg bedankt voor alles!
Vandaag geslaagd! Fantastisch begeleid door Lucien!
Vanochtend de eerste keer gelijk geslaagd! Bedankt Lucien voor de fijne lessen!
Eerste keer geslaagd in Corona-tijd. Dankjewel Lucien!
Bedankt voor alle leuke en leerzame lessen Martin,in 1 keer geslaagd.Dankjewel!!
Net mijn rijbewijs gehaald, hartelijk bedankt voor de goede rijlessen Bear.
Rijbewijs is binnen, bedankt voor de lessen Lucien
Vandaag voor de eerste keer geslaagd voor mijn examen
Bedankt Lucien
Ik heb fijne lessen gevolgd bij Lucien, en vorderingen gemaakt! Gelukkig de 1e keer geslaagd! Super bedankt voor de fijne en goede service!!
Bedankt voor de lessen!! In 1 keer geslaagd!!
Bedankt Lucien
Bedankt voor alle leuke en leerzame lessen Lucien. Super blij dat ik bij Jan Christus geslaagd ben!
Bedankt nogmaals roel voor de fijne en duidelijke manier van lesgeven. Voor alles in een keer geslaagd! Kon niet beter!
Heel erg blij met hoe de expertise van de rijschool overkwam tijdens de rijlessen. Rij-instructeur Baer heeft op een persoonlijke en betrokken manier mij de kneepjes van het auto rijden geleerd. Als voetbalfan kreeg ik vooral uitleg aan de hand van een vergelijking met de voetballerij waardoor ik het sneller begreep en het gelijk kon toepassen in de auto. Kortom: TOP!!!
Roel,
Bedankt voor je fijne manier van lesgeven. Ben ontzettend blij dat ik mijn motorrijbewijs zo snel heb gehaald. Top!
Groetjes Josh
Erg blij om geslaagd te zijn voor mijn rijbewijs. Roger en Martin bedankt voor de lessen ik vond het altijd prettig om van jullie te kunnen leren.
Ik wil graag Lucien bedanken voor de leuke en leerzame lessen! In 1 keer dankzij hem geslaagd voor mijn autoexamen! Ik wens Jan christis team het beste en wil jullie graag bedanken voor alles!
Vandaag geslaagd! Eerst best wel nerveus, maar daar was ik zo vanaf. Dankjewel Lucien en Jan Christis!