Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
889 berichten.
Anne Anne uit Venlo schreef op juni 25, 2020
Yess! Ik ben ook geslaagd! Credits naar Luciën 🙂
Milène Milène uit Venlo schreef op juni 18, 2020
jaaa, geslaagd! Heel erg bedankt voor de leerzame lessen Martin!
Sven van Enckevort Sven van Enckevort uit Kronenberg schreef op juni 17, 2020
Rijbewijs is in de pocket, 1e keer geslaagd met dank aan Martin. Hele fijne lessen en veel gelachen. bedankt voor alles en heel veel succes in de toekomst.
Stan Coopmans Stan Coopmans uit Tegelen schreef op juni 16, 2020
Ik ben geslaagd! Ik heb mijn rijlessen als zeer prettig ervaren, iedereen binnen de rijschool stond voor me klaar! Mijn grote complimenten naar Lucien! Heel erg bedankt voor alles!
Rens Beurskens Rens Beurskens uit Belfeld schreef op juni 11, 2020
Vandaag geslaagd! Fantastisch begeleid door Lucien!
Bram Winters Bram Winters uit Venlo schreef op juni 11, 2020
Vanochtend de eerste keer gelijk geslaagd! Bedankt Lucien voor de fijne lessen!
Bram Winters Bram Winters uit Venlo schreef op juni 11, 2020
Eerste keer geslaagd in Corona-tijd. Dankjewel Lucien!
Bente Simons Bente Simons uit Lomm schreef op maart 11, 2020
Bedankt voor alle leuke en leerzame lessen Martin,in 1 keer geslaagd.Dankjewel!!
Bas Linssen Bas Linssen uit Venlo schreef op maart 6, 2020
Net mijn rijbewijs gehaald, hartelijk bedankt voor de goede rijlessen Bear.
Kevin Maas Kevin Maas uit Venlo schreef op maart 3, 2020
Rijbewijs is binnen, bedankt voor de lessen Lucien
Juul propst Juul propst uit Tegelen schreef op februari 20, 2020
Vandaag voor de eerste keer geslaagd voor mijn examen Bedankt Lucien
Jaimy Schutte Jaimy Schutte uit Venlo schreef op februari 19, 2020
Ik heb fijne lessen gevolgd bij Lucien, en vorderingen gemaakt! Gelukkig de 1e keer geslaagd! Super bedankt voor de fijne en goede service!!
Jamahl Smit Jamahl Smit uit Venlo schreef op februari 14, 2020
Bedankt voor de lessen!! In 1 keer geslaagd!! Bedankt Lucien
Naomi Bongartz Naomi Bongartz uit Venlo schreef op februari 13, 2020
Bedankt voor alle leuke en leerzame lessen Lucien. Super blij dat ik bij Jan Christus geslaagd ben!
Nick Nick schreef op februari 11, 2020
Bedankt nogmaals roel voor de fijne en duidelijke manier van lesgeven. Voor alles in een keer geslaagd! Kon niet beter!
Fleur Fleur uit Venlo schreef op februari 4, 2020
Heel erg blij met hoe de expertise van de rijschool overkwam tijdens de rijlessen. Rij-instructeur Baer heeft op een persoonlijke en betrokken manier mij de kneepjes van het auto rijden geleerd. Als voetbalfan kreeg ik vooral uitleg aan de hand van een vergelijking met de voetballerij waardoor ik het sneller begreep en het gelijk kon toepassen in de auto. Kortom: TOP!!!
Josh Josh uit Venlo schreef op februari 2, 2020
Roel, Bedankt voor je fijne manier van lesgeven. Ben ontzettend blij dat ik mijn motorrijbewijs zo snel heb gehaald. Top! Groetjes Josh
Rick Titulaer Rick Titulaer uit Venlo schreef op januari 25, 2020
Erg blij om geslaagd te zijn voor mijn rijbewijs. Roger en Martin bedankt voor de lessen ik vond het altijd prettig om van jullie te kunnen leren.
Kuba Wojtasinski Kuba Wojtasinski uit Venlo schreef op januari 23, 2020
Ik wil graag Lucien bedanken voor de leuke en leerzame lessen! In 1 keer dankzij hem geslaagd voor mijn autoexamen! Ik wens Jan christis team het beste en wil jullie graag bedanken voor alles!
Sabine Leus Sabine Leus uit Baarlo schreef op januari 22, 2020
Vandaag geslaagd! Eerst best wel nerveus, maar daar was ik zo vanaf. Dankjewel Lucien en Jan Christis!