Gastenboek
889 berichten.
Ik vond het heel leuk om bij jullie rijlessen te mogen volgen. Gelijk de 1e keer geslaagd, zonder tussentijdse toets te hebben gehad. Daar mogen we trots op zijn! Baer, heel erg bedankt voor de leuke ritjes en dat je het met me uitgehouden hebt đŸ™‚
Overgestapt naar deze rijschool, hier in 1 keer geslaagd. Roger bedankt voor de prettige/leerzame lessen!
Ik heb met heel veel plezier bij Jan Christis gereden!
Heel erg bedankt Lucien voor de leuke en leerzame rijlessen!
Groetjes Veerle đŸ™‚
Bij de 1e x geslaagd!! Bedankt Lucien voor de lessen.
Ik heb bij Lucien gereden en ben de eerste x geslaagd! Fijne rijlessen gehad!
Driemaal is scheepsrecht. Enorm bedankt voor de lessen Martin!
Fijne theorielessen gehad van Roger. Je moet er even voor werken en vroeg opstaan maar dan heb je ook wat. Nu nog even het examen halen.
Bedankt Roger
bedankt voor de leerzame les roger dit heeft mij zeer geholpen en hopelijk zien we elkaar weer terug in een positieve vorm
In één keer geslaagd voor AVB én AVD, dankzij de goede lessen van Roel! Bedankt voor je geduld en je kritische blik, waardoor ik optimaal voorbereid was op beide examens.
Yess geslaagd!!
Roel bedankt voor de leuke & leerzame lessen!
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Roger heel erg bedankt voor al je geduld en vertrouwen in mij. Top rijinstructeur!
Roger, bedankt dat je in me geloofde en de leuke en leerzame lessen!
Martin, bedankt voor de super leuke en leerzame lessen!
In een keer geslaagd! Roger, heel erg bedankt voor de leerzame lessen!!
Rijbewijs in de pocket! In 1 keer geslaagd! Roel bedankt voor de leuke en leerzame lessen!
Jaaa geslaagd!!! Dankjewel voor alle leuke lessen Baer en ga het lachen samen wel missen hoor! đŸ™‚
In 1x is geslaagd Bedankt martin en de rest van de rijschool voor de fijne kilometers die ik mocht komen lessen. Zeker en aanrader voor de rest?
Na de 2e keer toch geslaagd voor mijn rijbewijs! Enorm blij mee en heel erg bedankt voor alle leerzame lessen van Martin en Roger!
Yesss geslaagd!! Heel erg bedankt voor de lessen Martin!
Hoi
Vandaag de eerste keer geslaagd ( praktijklessen van mijn vader Lucien gehad )
Bedankt voor alle goede service van kantoor en Martin waar ik nog twee uurtjes mee heb gereden
Top Rijschool
Nogmaals allemaal bedankt
Toppers