Gastenboek
889 berichten.
Goede rijschool en goed rij instructeur ( Martin Crooijmans )
Uitstekende rijschool met bereidwillige en flexibele instructeurs die echt het beste voor jou willen. Genoten van een theoriecursus, waarmee ik in één keer ruim slaagde en mijn praktijkexamen weten te halen met een aantal lessen onder het landelijke gemiddelde!
Zeer fijne en leerzame lessen gehad van Roel. Zou het iedereen aanraden
vandaag geslaagd voor mijn motorrijbewijs! Bedankt Roel voor de lessen.
Heet deej lucien toch bijna anderhalf joar met mich in de auto motten zitten. Nou isse d'r eindelijk vanaaf en meug ik allein ongelukken bouwen.
Bedankt Lucien en alle andere bij de rijschool.
Top service en altijd betrouwbaar!
Geslaagd! Dankjewel Martin voor de leerzame lessen.
Vandaag geslaagd! Dank Roger voor de leerzame rijlessen.
Vandaag geslaagd met dank aan Lucien, geweldige instructeur 🙂
Vandaag de eerste keer geslaagd voor mijn rijbewijs
Gelesd bij mijn vader (Lucien)
Bedankt kantoor, en Martin voor alle hulp
Top rijschool alles in de puntjes verzorgd
Ga zo door Verkeersschool Ruud Rutten/Jan Christis
Geslaagd voor mijn autorijbewijs met behulp van Lucien, geweldige instructeur.?
Dankzij Roel geslaagd met mijn motorrijbewijs.
Roel gaf op een leuke manier, kort, krachtig en heel duidelijk les. Hij was streng op een leuke manier wat voor mij heel goed was.
Bedankt Roel voor de leerzame les. Ga zo door.
Groetjes Chris
1ste keer geslaagd, dankjewel Luciën voor de leuke en leerzame lessen.
In een keer geslaagd:), met dank aan Lucien.
In 1 x geslaagd voor mijn rijbewijs!!! Bedankt voor de leuke en gezellige lessen Lucien!!!
1ste keer geslaagd, bedankt lucien. Zeer tevreden!
Heel erg tevreden Roger heeft bij de eerste les echt zijn best gedaan om alles in perfect banen te lijnen en na de lockdown weer op het gemak kunnen lessen bij de les voor het examen alles goed door lopen en was zeer voorbereid
Deze week, ondanks erge zenuwen, in een keer geslaagd door de goede begeleiding bij de rijlessen. Super bedankt Baer voor het altijd rustig blijven en voor de goede uitleg!!
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Lucien heel erg bedankt! Top instructeur!?
Hele prettige rijlessen gehad bij Roger! Altijd goede feedback gehad en een fijne sfeer. Daardoor kon ik met vertrouwen in één keer slagen, bedankt!
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Baer heel erg bedankt voor de leuke en leerzame lessen. Top instructeur!!!! ??