Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
889 berichten.
Loraina van Oorschot Loraina van Oorschot uit Venlo schreef op december 2, 2021
Ik heb het afgelopen jaar rijlessen gehad bij Jan Christis. Mijn ervaring met de rijlessen was top! Mijn instructeur was Martin Crooijmans. Ik voelde me erg op mijn gemak bij hem in de auto en had het rijden al snel onder de knie. Hij liet me veel zelf doen waardoor ik het rijden snel leerde. Ik ging altijd met plezier naar mijn rijlessen en ook communicatie was goed ,Christis is zeker een aanrader. Alles is goed geregeld! Gelukkig heb ook ik nu mijn papiertje op zak. Heel blij mee!!
Ayana Ayana uit Blerick schreef op november 23, 2021
Geslaagd!! Fijne lessen gehad bij Roger, prettige en rustige manier van lesgeven ook als het wat minder ging. Heel erg bedankt voor het vertrouwen en de fijne lessen.
Laura woltering Laura woltering uit Venlo schreef op november 16, 2021
Geslaagd! Na heel prettig les te hebben gehad bij lucien. Bedankt voor je geduld en voor het vertrouwen wat ik heb terug gevonden mede dankzij jou.
Jules Thijssen Jules Thijssen uit Venlo schreef op november 11, 2021
Ik ben op 11 november geslaagd voor mijn rijexamen. Ik wil Lucien erg bedanken voor de leuke lessen en goede ondersteuning!
Juli Zeelen Juli Zeelen uit Venlo schreef op november 9, 2021
Eerste keer geslaagt! Super goede les van die lange gek Lucien uit Venlo-Zuid! Heel erg dankbaar! Groetjes 🙂
Kalyan Kunecki Kalyan Kunecki uit Venlo schreef op november 2, 2021
YESS in een keer geslaagd met dank van mijn instructeur (lucien) top lessen gegeven en altijd gezellig mee geweest in de auto
Lucas Cabooter Lucas Cabooter uit Venlo schreef op oktober 28, 2021
Ben op 28 oktober geslaagd en ik wil Martin heel erg bedanken voor de leuke en gezellige lessen. Op het begin was het lastig, maar naarmate de lessen verder gingen werd het alleen maar beter.
Max Rolink Max Rolink uit Venlo schreef op oktober 14, 2021
Vandaag geslaagd voor mijn rijexamen, ik wil Jan Christis, en met name Martin bedanken voor de goeie ondersteuning en de gezelligheid tijdens de rijlessen!
Lewie Lewie uit Venlo schreef op oktober 4, 2021
Mijn motor praktijk zojuist behaald 🙂 Dankjewel Roel voor de altijd vrolijke maar ook zeker leerzame rijlessen!
Lisan Lisan uit Baarlo schreef op september 24, 2021
Afgelopen week in een keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Graag wil ik via deze wijze Martin heel erg bedanken voor de leuke, leerzame en gezellige lessen!
Robin Geraedts Robin Geraedts uit Venlo schreef op september 16, 2021
Gezelligd rijlessen gehad met Baer. Kan goed uitleggen en is erg geduldig. Veel van geleerd.
Merel Merel uit Blerick schreef op september 14, 2021
Ik wil graag Martin en ook Will heel erg bedanken voor de fijne (en ook gezellige!) rijlessen. Ik heb van jullie beiden veel geleerd en ben de eerste keer gelijk geslaagd met dank aan jullie!
Mattijs Mattijs uit Venlo schreef op augustus 31, 2021
Mijn praktijk behaald door de super fijne rijlessen van jan!
Zoë Zoë uit Venlo schreef op augustus 27, 2021
Super fijne en relaxte rijlessen gehad bij roger, top instructeur! Bedankt!
Arthur Idema Arthur Idema uit TEGELEN schreef op augustus 9, 2021
Fijne rijlessen van Roger gehad en in een keer geslaagd! Bedankt Roger!
Ynte Ynte uit Maasbree schreef op juli 27, 2021
Fijne rustige rijlessen gehad met Roger. Lekker sammen klassieke muziek geluisterd en alles in een keer gehaald. Heel erg bedankt Roger!
Daphne Daphne uit Venlo schreef op juli 27, 2021
1e keer voor praktijk geslaagd dankzij Roger. Altijd gezellige en fijne lessen gehad en super vriendelijk. Super bedankt!
Floortje Verspaij Floortje Verspaij uit Venlo schreef op juli 26, 2021
Heel fijne en gezellige rijlessen gehad met Roger! Ook heel professioneel en persoonlijk. En in 1x geslaagd 🙂
Lars Lars uit Steyl schreef op juli 18, 2021
Geslaagd voor mijn praktijkexamen dankzij een vriendelijke, rustige en zeer kundige rijinstructeur! Bedankt, Martin!
Meike Giesen Meike Giesen uit Baarlo schreef op juli 13, 2021
Ik heb altijd super gezellige en leerzame lessen gehad bij Roger. Hij had super veel geduld waardoor ik op mijn eigen tempo mijn rijbewijs kon behalen. AND I DID IT! Bedankt voor alles 🙂