Gastenboek
889 berichten.
prima les
Ik wil Lucien heel erg bedanken voor alles, hij heeft me heel goed geholpen en nu ben ik geslaagd!!
Ik ben in één keer geslaagd voor mijn rijexamen, mede dankzij mijn rijinstructeur Inge. Ik wil haar bedanken voor haar eerlijkheid en het vertrouwen dat ze in mij had. Het was een leerzame, maar ook een gezellige tijd. Zonder jou had ik mijn rijexamen nooit gehaald. Bedankt, Inge!
Daarnaast wil ik rijschool Jan Christis bedanken voor de fijne ervaring!
Vandaag geslaagd voor mijn praktijkexamen. Met grote dank aan mijn rijinstructeur lucien, zonder hem qas het niet gelukt.
Afgelopen dinsdag ben ik geslaagd mede dankzij mijn superfijne rijinstructrice Inge. Inge, super bedankt voor de betrokken en warme tijd die we samen hebben doorgebracht in de auto. Zonder jou was dit nooit gelukt! Je bent een topper.
Ook rijschool Jan Christis bedankt voor de fijne overstap naar jullie rijschool.
De eerste keer meteen geslaagd met de hulp van Lucien. Erg blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen!
Dankjewel
Mijn rijlessen bij Martin waren een uitstekende ervaring. Hij is een eerlijke en directe instructeur die geen onnodige tijd verspilt. Martin gaf duidelijke feedback en liet me meteen weten waar ik aan moest werken, wat mijn vooruitgang versnelde. Zijn aanpak is geduldig maar doeltreffend, en hij zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent op het examen. Ik beveel Martin ten zeerste aan aan iedereen die efficiënt en met vertrouwen wil leren rijden.
Heel veel leerzamen rijlessen gehad bij lucian
Bedankt voor de leuke momenten
In één keer geslaagd!
Super toffe rijschool.
Zeker een aanrader.
I can only recommend it if you are looking for a great school. Baer, he was very patient with me, and he is a great teacher!
Gelukkig ben ik in een keer geslaagd, met een chaotische start met Inge en daarna Baer is het toch goed uitgekomen met het lessen, en met beide kritische feedback heb ik mijn weg kunnen vinden. Dankjewel allebei. Gr. Daniël H.
Joehoee geslaagd voor mijn motorrijbewijs! Zowel avb als avd de eerste keer gehaald dankzij de lessen van Roel. Ik heb een fijne en leerzame tijd gehad bij Christis. Roel is altijd eerlijk en geeft feedback op een positieve manier. En heeft altijd vertrouwen in mij gehad. Ook credits aan Pierre, die soms Roel verving als dat nodig was. Kortom: alleen maar positiviteit over rijschool Jan Christis! En succes en alle examenkandidaten!
Super fijne motorrijlessen gehad, goede begeleiding en tips gekregen tijdens de lessen. Nu lekker rijden op mijn eigen motor, dankjewel!
In één keer geslaagd met de hulp van Inge! Door de lessen met haar ben ik steeds meer op mezelf gaan leren vertrouwen. Elke keer stapte ik met een enorm fijn gevoel de auto in en uit. Inge, dankjewel voor de fijne tijd/rijlessen, die zal ik niet vergeten!!! ✨
Bedankt luciën voor allen leerzamen lessen!
Hehe wat een rollercoaster 😜
In één keer geslaagd! Altijd met veel plezier rijles gehad bij Lucien. Hij weet hoe hij de lessen leuk en leerzaam kan maken. Veel gelachen en heel veel geleerd. Super bedankt voor alles, Lucien! Jij bent een top instructeur!
Ik ben in de 1ste geslaagd!!
Heb super leuke en leerzame lessen gehad bij lucien en kan iedereen aanraden om hier te lessen
Heb met heel veel plezier in de auto gezeten bij deze dankjewel
Groetjes
Na een lange tijd besloten om toch weer voor het rijbewijs te gaan, als 28jarige moeder van 2 kinderen. Sinds april met Lucien de lessen gestart en nu in juli bij de 1e poging het rijbewijs gehaald! Het waren top lessen, alleen maar lof voor Lucien en rijschool! Dankjewel voor de gezellige tijd, op naar de veilige kilometers!
Eindelijk geslaagd !!! Altijd leuk en gezellig gehad met Lucien en Martin in de wagen, veel duidelijke en informatieve lessen, super rij-instructeurs. Bedankt voor de leuke lessen!
In 1x geslaagd met alle dank aan Inge. Ging met veel plezier elke rijles de auto in. Ga het stiekem wel missen om elke week weer bij te kletsen. Veel gelachen en zeker veel geleerd. Inge is een top instructrice en zeker een aanrader. Inge nogmaals bedankt voor deze leuke tijd je bent een topper!!!☺️