Gastenboek
887 berichten.
Het is alweer wat jaartjes geleden, maar in 2007 geslaagd voor mijn rijbewijs.Super blij met de geweldige lessen bij Jullie!Mario en Roel zijn echt Toppers!Heel erg bedankt nog en ik rij nog steeds dagelijks met plezier rond dankzij jullie!
Super blij met deze rijschool!! Alles in 1x gehaald deze zomer :DChris en Har zijn top instructeurs en hebben mij goed opweg geholpen, a.s. donderdag heb ik dan toch echt mijn rijbewijs in the pocket! Bedankt Jan Christis Rijschool!
Ontzettend blij met mn roze pasje! Onwijs bedankt Roel en Har voor alle hulp , vertouwen en fijne lessen! Ook een complimentje naar de super service en hulp van alle medewerkers van Rijschool Jan Christis!Groetjes Evie
Ik heb een leuke tijd gehad bij rijschool Jan Christis.Ik wil graag Har en Lucien bedanken voor de lessen en de steun
Yes! Geslaagd voor het motorrijexamen! Bedankt Roel, Chris en het team van rijschool Jan Christis!
Zeer tevreden over de lessen van Roger. Ik heb enorm veel geleerd en ben nu klaar om de weg op te gaan! Bedankt Jan Christis!
Afgelopen vrijdag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Mede dankzij de goede lessen van Roger. Alles was altijd super geregeld," bedankt team Jan Christis. Ik ben super blij en tevreden."
I am very happy with my driving license! It was a important step in my life. I would like to thank you guys from Jan Christis specially Roger for all the support! Greets", Talita
Gisteren zojuist mijn rijbewijs gehaald! Chris en gé heel erg bedankt voor de gezellige, leerzame en leuke lessen!
Dank jullie wel voor alle tijd die jullie op hebben moeten offeren om mij de kans re mogen geven om ged motor te mogen en kunnen rijden. Dank jullie wel Roel en Cris. En het hele Jan Cristis team.
Dankzij de leuke en vooral goede lessen in 2 maanden het motorrijbewijs gehaald!! 1e keer geslaagd! Bedankt team van rijschool Jan Christis. En extra dank voor Roel,m'n intructeur!! Me happy!!!
ben geslaagd voor me rijbewijs! ik wil graag chris en lucien bedanken voor de goede en fijne lessen.
Dankzij rijschool Jan Christis en Lucien heb ik mijn rijbewijs gehaald!Bedankt voor de superleuke en leerzame lessen Lucien!!!! Groetjes Luisa! "
Ik ben heel blij dat ik voor jullie heb gekozen. Alles is altijd goed geregeld en de instructeurs zijn heel erg goed. Bedankt Lucien en Roger! Het was heel gezellig.
Vandaag meteen de eerste keer geslaagd voor mijn rijbewijs B dankzij Lucien!Natuurlijk wil ik hem ook bedanken voor de leuke en vooral gezellige rijlessen!!"
Geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij Lucien!Dankjewel voor de gezellige en leerzame lessen.
Geslaagd dankzij Lucien voor praktijexamen,bedankt voor de goede begleiding!
Yes, voor de eerste keer geslaagd dankzij de leuke en leerzame lessen met Roger!Hartstikke bedankt!
In een keer geslaagd! Leuke rij- en theorielessen, goede uitleg. Bedank Martin en Roger voor de leerzame lessen!
Geslaagd voor mijn rijbewijs! Graag wil ik Roger bedanken voor de leerzame en gezellige lessen! "