Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
887 berichten.
Martijn van Maanen Martijn van Maanen uit Venlo schreef op november 8, 2018
Super bedankt Roel voor alle leerzame motorlessen en ik wil even zeggen dat ik met deze rijschool alle rijbewijzen in 1x heb gehaald (AM, B, A2, A) hiervoor vind ik Jan Christis een super rijschool! Heel erg bedankt voor alles! Groetjes Martijn
Kaylee van Boekhold Kaylee van Boekhold uit Venlo schreef op november 2, 2018
Ik heb super fijne en leerzame lessen van Martin gehad! We hebben veel gelachen in de auto en heb me super fijn gevoeld bij hem in de auto! Super rijschool! Bedankt!!
Teddie Teddie uit Venlo schreef op oktober 31, 2018
Geslaagd voor mijn rijbewijs!! Super fijne en leerzame lessen gehad bij Lucien! Feedback werd op een fijne en leerzame manier gegeven!
Tom Gubbels Tom Gubbels uit Baarlo schreef op oktober 30, 2018
Heel erg bedankt voor de fijne rijlessen. Roger is altijd heel rustig en geduldig, dit heeft mij heel erg geholpen. Bij het inplannen van rijlessen ben ik altijd goed geholpen. Heel erg bedankt voor alles!!
Bjorn Bjorn uit Venlo schreef op oktober 30, 2018
Vandaag in een keer geslaagd voor mijn rijexamen! Lucien en vooral Roger, heel erg bedankt.
Alex van der zanden Alex van der zanden uit America schreef op oktober 25, 2018
Erg fijne lessen gehad met Bear en Lucien, veel geleerd en een fijne en snelle medewerking gehad van de rijschool met het tijd gebrek.
pascal hendriks pascal hendriks uit venlo schreef op oktober 13, 2018
ben in een keer geslaagd voor mijn motor rijbewijs ik wil bij deze roel coort bedanken voor de fijne en leerzame lessen bij deze nogmaals bedankt het is een fijne rijschool en ze nemen alle tijd voor je ik zouw hem iedereen aan bevelen
Kjell Jeurissen Kjell Jeurissen uit Venlo schreef op oktober 9, 2018
Geslaagd voor mijn rijbewijs! Ik wil mijn instructeurs Baer en Roger erg bedanken voor de leerzame lessen! Ook vond ik de ROSO training erg leerzaam. Groetjes Kjell Jeurissen
Stijn Stijn uit Venlo schreef op oktober 5, 2018
Hele aangename rijlessen gehad bij Lucien, hele kalme rij instructeur met veel geduld (humor ook zeker aanwezig). Theorie en praktijk in 1 keer geslaagd. Groetjes Stijn
Rini van den Hoven Rini van den Hoven uit Velden schreef op oktober 4, 2018
Dankzij Martin geslaagd in 1keer bedankt voor de leerzamen en leuke praktijklessen!
Maud Maud uit Venlo schreef op september 30, 2018
Heel erg bedankt voor de goede theorie lessen en praktijk lessen! Groetjes Maud Jaspers
Robin huberts Robin huberts uit Venlo schreef op september 25, 2018
De eerste keer geslaagd dankzij de fijne en leerzame lessen van Lucien!
Katja Katja uit Venlo schreef op september 21, 2018
Dankzij de goede lessen van Martin in een keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Bedankt!
Jurian van Vegchel Jurian van Vegchel uit Venlo schreef op september 13, 2018
In een keer geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij de super service, hulp en begeleiding door het team van Jan Christis Venlo. De rijschool stond altijd open voor vragen en het was fijn om te zien dat alles zo goed geregeld was. Ik kreeg namelijk tijdig alle informatie die ik nodig had om goed voorbereid te starten met de rijlessen. Tijdens de rijlessen werd ik uitstekend begeleid door Roger. Het was erg fijn en gezellig om met hem te praten, hij toonde belangstelling en was tegelijkertijd kritisch over je rijgedrag als bestuurder. Hij gaf voortdurend tips en tops en gaf mij de ruimte om elke kans te benutten. Hij was erg duidelijk en wist alle belangrijke zaken over de auto en het verkeer te benoemen. Ik wil rijschool Jan Christis en instructeur Roger nogmaals enorm bedanken!!!
Fien Fien uit Venlo schreef op september 6, 2018
Geslaagd voor mijn rijbewijs! Bedankt lucien!
Kay Kay uit Arcen schreef op augustus 22, 2018
De eerste keer meteen geslaagd Roger en rijschool jan cristus hartelijk bedankt .
Tamara Peeters Tamara Peeters uit Belfeld schreef op augustus 22, 2018
Vorige week ben ik geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Ik heb de lessen als heel prettig ervaren. Instructeur Roel heeft alles duidelijk uitgelegd, was altijd tijdig aanwezig en weet goed hoe hij zijn cursisten enthousiast kan maken en hoe hij ze op hun gemak kan stellen. Tijdens de examens, wanneer we met meerdere cursisten waren, viel me op dat hij zich goed aanpast naar de doelgroep. Hij kan goed omgaan met zowel de jongere cursisten als met de wat oudere doelgroep. Daarnaast heb ik niet meer/minder lessen gehad dan nodig was. De rijschool gaat hier op een hele eerlijke manier mee om. Aan het hele team bedankt voor de leuke en leerzame tijd! Ik zal voorzichtig zwaaien als ik langs rijd op de motor! 😉
Kim Meuwissen Kim Meuwissen schreef op augustus 18, 2018
Geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij de fijne lessen van Baer. Baer bedankt voor alles!
Demi Demi uit Venlo schreef op augustus 17, 2018
Roger bedankt veur de top rielessen, viel gelachen en auk veul gelierd. Yeeh in ein kier geslaagd
Luna geeraets Luna geeraets uit Venlo schreef op augustus 14, 2018
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij de fijne lessen van Roger! Roger heeft mij goed begeleid, eerlijke, duidelijke en ook extra lessen gegeven die mij zeker goed hebben geholpen bij dit eindresultaat! Bedankt voor alle hulpzame lessen Roger!