Gastenboek
889 berichten.
Top rijschool!.binnen 2.5 maand mijn motor rijbewijs gehaald.
1e keer geslaagd en goede lessen gekregen.
Instructeur Lucien, goede instructeur en kon er goed mee praten.
Eerste keer geslaagd bij Roger!!
Eerste keer geslaagd, bij pipo de clown Lucien!
Ik ben de eerste keer geslaagd bij Lucien!
Fijne en leerzame lessen van Roger gekregen. Hij heeft mij goed voorbereid op het examen waardoor ik in één keer geslaagd ben. Bedankt Roger!
Eerste keer geslaagd voor het autorijbewijs bij lucien,
Elke week een les gehad tussentijdse toets en voor alles geslaagd!!!
In 1 x geslaagd! Erg blij mee, bedankt voor de fijne lessen Roger!
Een hele fijne rijschool met een super instructeur Roger! Eindelijk kan ik ook mijn rijbewijs ophalen!! Dankjulliewel voor alle moeite en geduld. Gr Naura
Altijd geweldige en leuke motor lessen gehad van Marian en Roel. Hierdoor ook alles in één keer kunnen halen. Zeker een aanrader. Iedereen, bedankt.
Ik heb vandaag in 1x mijn rijexamen gehaald. Het waren leuke en leerzame lessen die ik van Roger kreeg. Alles was heel duidelijk en ik ging goed voorbereid op examen. Heel erg bedankt Roger!
Heb door omstandigheden meer als 12 jaar niet gereden heb een aantal lessen gehad om er weer in te komen heb een leuke en leerzame tijd gehad bij Roger
Beste lezer, Wegens het overzetten van oude website naar nieuwe website zijn de gastenboek berichten in de periode 23-05-2022 t/m 23-08-2022 komen te vervallen we kunnen deze helaas niet meer terug halen, dit is jammer maar niets aan te doen! Escuses voor het ongemak. Team Verkeersschool Jan Christis
Zeer goede theorie lessen gehad van Roger!! Bedankt.
Goede en leuke leerzame plek die theorie voor de bromfiets!
Hele fijne, leerzame en gezellige rijlessen gehad met mien leeve oom Roel! Vandaag in 1x geslaagd voor m’n scooter rijbewijs. Heel erg bedankt Roel/Jan Christis !!!
Vandaag in één keer geslaagd voor mijn rijexamen! Hiervoor zou ik Martin heel erg willen bedanken. Ik heb altijd leuke en duidelijke lessen gehad.
Hele leuke en leerzame lessen gehad bij Lucien! In 1x geslaagd!!
Dankzij de leuke en leerzame lessen van Roel, maandag geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Jan Christis/Roel Bedankt!!
Geslaagd!! Ik ben geslaagd voor mijn motorrijbewijs daarbij dank ik Roel mijn rij instructeur. Ik heb een fijne ervaring gehad met Jan Christus en Roel!