Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
887 berichten.
Raoul Linders Raoul Linders uit Venlo schreef op april 20, 2016
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Ik wil Martin graag bedanken voor de leuke en leerzame lessen, maar ook lucien en de administratie.
Vera Vera uit Nijmegen schreef op april 19, 2016
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs ! Dankjewel Jan Christis en in het bijzonder Luciƫn voor de goede, leerzame en leuke lessen !
Rosanna Rosanna uit Venlo schreef op april 17, 2016
Eindelijk mijn motorrijbewijs in de pocket was een leuke en leerzame tijd mis de motor nu al heb er zelf namelijk nog geen hartstikke bedankt voor alles greetz Rosanna
Ad Ad uit Venlo schreef op april 16, 2016
Cris en Roel bedankt (goede combinatie overigens), voor de motorrijopleiding. Was zeer leerzaam met het gewenste eindresultaat. Tevens was dit een prima opfriscursus voor de auto.
Anne de Bruin Anne de Bruin uit Venlo schreef op april 5, 2016
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn autorijbewijs! Ik wil heel graag Jan Christis bedanken voor de goede service. En niet te vergeten: Roger bedankt voor de goede, leerzame en gezellige lessen!
Lina Lina uit Venlo schreef op maart 31, 2016
Yesssss geslaagd ? Roger, bedankt voor de goede en leerzamen rijlessen. Top service en heel professioneel. Gracias
Sam Sam uit Venlo schreef op maart 30, 2016
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Ik wil de rijschool graag bedanken voor de fijne begeleiding die ze aan mij verleend hebben waardoor ik uiteindelijk met een lachend gezicht het CBR kon verlaten.
Michelle Michelle uit Venlo schreef op maart 22, 2016
Super rijschool! Voor alles de eerste keer geslaagd. Ook vooral met dank aan mijn rij-instructeur Luciƫn!
Shirley Frings Shirley Frings schreef op maart 16, 2016
Vandaag de eerste keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Met speciale dank aan Martin, waar ik altijd met plezier bij gelest heb. Bedankt voor de fijne samenwerking!
mitchel du croix mitchel du croix uit reuver schreef op maart 10, 2016
vandaag geslaagd voor mijn b rijbewijs met dank aan de fijne lessen !
Nick Smeets Nick Smeets uit Venlo schreef op maart 9, 2016
Afgelopen dinsdag geslaagd voor E achter B dankzij de leerzame en prettige lessen van Math Jaspers. Hartelijk dank voor de prettige samenwerking!
Famke Famke uit Venlo schreef op maart 9, 2016
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn autorijbewijs! Bedankt team Jan Christis voor de goede planning van de rijlessen, maar vooral bedankt Roger voor de goede, leerzame maar ook leuke lessen!
Erik van Aanholt Erik van Aanholt uit Venlo schreef op maart 8, 2016
Ik ben blij dat ik bij deze rijschool ben gegaan ik ben voor alle examens de eerste keer gelijk geslaagd. Er wordt heel goed les gegeven, bedankt Lucien voor de lessen.
Ype Ype schreef op februari 25, 2016
Vandaag eindelijk geslaagd voor mijn praktijkexamen. Super blij mee! Ik wil Jan Christis bedanken voor de super service en de fijne manier van handelen. Thanks! ✌?ļø
Sil Sil uit Venlo schreef op februari 23, 2016
Ik vind het helemaal top hoe Roger mij het autorijden heeft geleerd. Ben daardoor de eerste keer geslaagd.
Aj Kogeldans Aj Kogeldans uit Venlo schreef op februari 17, 2016
Vandaag eindelijk geslaagd !! Bedankt jan christis rijschool.
Jaimy Jaimy uit Venlo schreef op februari 7, 2016
Rijbewijs B E gehaald dankzij mat bedankt voor de leerzaamheid groetjes Jaimy Umit en dennis
Zion Zion uit Venlo schreef op februari 7, 2016
Graag wil ik iedereen bij Jan Christis bedanken voor de goede ondersteunig voor het halen van mijn rijbewijs. Ik ben uiterst tevreden. Van theoriecursus tot prakktijklessen, overal was ik zeer tevreden over. Ook de hulp van de telefonisten was erg fijn. Ik vind het een leuke rijschool die (waar nodig) zeer flexibel naar wens van de klant kan zijn. Dat laatste is een heel erg pluspunt. Ik dank u allen. Met vriendelijke groet, Zion Geeratz.
tim groeneboer tim groeneboer uit venlo schreef op januari 29, 2016
ik wil de hele team van jan christis heel erg bedanken voor al hun hulp. ik heb ongeveer twee weken geleden mijn auto rijbewijs gehaald en ze hebben alles uitgelegd wat ik na mijn praktijk examen moes doen om me begeleiderspas aan te vragen en nu heb ik hem en kan ik gezellig met me ouders rond rijden. super bedankt iedereen en vooral chris voor de gezellige uren achter het stuur en tot de volgende keer ! groetjes !!!
Sherida Lazaar Sherida Lazaar uit Venlo schreef op januari 28, 2016
Ook ik ben geslaagd voor mijn autorijbewijs! Bedankt Chris voor de leuke en leerzame rijlessen!