Gastenboek
887 berichten.
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Ik wil Martin graag bedanken voor de leuke en leerzame lessen, maar ook lucien en de administratie.
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs ! Dankjewel Jan Christis en in het bijzonder Luciƫn voor de goede, leerzame en leuke lessen !
Eindelijk mijn motorrijbewijs in de pocket was een leuke en leerzame tijd mis de motor nu al heb er zelf namelijk nog geen hartstikke bedankt voor alles greetz Rosanna
Cris en Roel bedankt (goede combinatie overigens), voor de motorrijopleiding. Was zeer leerzaam met het gewenste eindresultaat. Tevens was dit een prima opfriscursus voor de auto.
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn autorijbewijs! Ik wil heel graag Jan Christis bedanken voor de goede service. En niet te vergeten: Roger bedankt voor de goede, leerzame en gezellige lessen!
Yesssss geslaagd ?
Roger, bedankt voor de goede en leerzamen rijlessen.
Top service en heel professioneel.
Gracias
Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs!
Ik wil de rijschool graag bedanken voor de fijne begeleiding die ze aan mij verleend hebben waardoor ik uiteindelijk met een lachend gezicht het CBR kon verlaten.
Super rijschool! Voor alles de eerste keer geslaagd. Ook vooral met dank aan mijn rij-instructeur Luciƫn!
Vandaag de eerste keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Met speciale dank aan Martin, waar ik altijd met plezier bij gelest heb. Bedankt voor de fijne samenwerking!
vandaag geslaagd voor mijn b rijbewijs met dank aan de fijne lessen !
Afgelopen dinsdag geslaagd voor E achter B dankzij de leerzame en prettige lessen van Math Jaspers. Hartelijk dank voor de prettige samenwerking!
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn autorijbewijs! Bedankt team Jan Christis voor de goede planning van de rijlessen, maar vooral bedankt Roger voor de goede, leerzame maar ook leuke lessen!
Ik ben blij dat ik bij deze rijschool ben gegaan ik ben voor alle examens de eerste keer gelijk geslaagd.
Er wordt heel goed les gegeven, bedankt Lucien voor de lessen.
Vandaag eindelijk geslaagd voor mijn praktijkexamen. Super blij mee! Ik wil Jan Christis bedanken voor de super service en de fijne manier van handelen. Thanks! ā?ļø
Ik vind het helemaal top hoe Roger mij het autorijden heeft geleerd. Ben daardoor de eerste keer geslaagd.
Vandaag eindelijk geslaagd !! Bedankt jan christis rijschool.
Rijbewijs B E gehaald dankzij mat bedankt voor de leerzaamheid groetjes Jaimy Umit en dennis
Graag wil ik iedereen bij Jan Christis bedanken voor de goede ondersteunig voor het halen van mijn rijbewijs. Ik ben uiterst tevreden. Van theoriecursus tot prakktijklessen, overal was ik zeer tevreden over. Ook de hulp van de telefonisten was erg fijn. Ik vind het een leuke rijschool die (waar nodig) zeer flexibel naar wens van de klant kan zijn. Dat laatste is een heel erg pluspunt. Ik dank u allen.
Met vriendelijke groet,
Zion Geeratz.
ik wil de hele team van jan christis heel erg bedanken voor al hun hulp. ik heb ongeveer twee weken geleden mijn auto rijbewijs gehaald en ze hebben alles uitgelegd wat ik na mijn praktijk examen moes doen om me begeleiderspas aan te vragen en nu heb ik hem en kan ik gezellig met me ouders rond rijden.
super bedankt iedereen en vooral chris voor de gezellige uren achter het stuur en tot de volgende keer !
groetjes !!!
Ook ik ben geslaagd voor mijn autorijbewijs! Bedankt Chris voor de leuke en leerzame rijlessen!